
DEİK 39. Olağan Mali Genel Kurulu’nun ardından düzenlenen 5. Ustalara Saygı Ödül Töreni, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın teşrifleriyle İstanbul’da gerçekleşti. Tören; iş dünyamızın küresel vizyonuna, ticari diplomasi kültürüne ve uluslararası iş birliklerine değer katan önemli isimleri bir araya getirdi.
Tören kapsamında; derneğimizin kıymetli üyesi Mithat Yenigün, DEİK/Türkiye-Birleşik Krallık ile Türkiye-İrlanda İş Konseyleri eski Başkanı Remzi Gür, eski DEİK Başkanı Ömer Cihad Vardan ve merhum Sakıp Sabancı adına torunu Melisa Sabancı Tapan ödüle layık görüldü.
TTYD Genel Sekreter Yardımcımız Özlem Baydan’ın derneğimizi temsilen katıldığı bu anlamlı törende, Türkiye iş dünyasının birikimini, vizyonunu ve gelecek nesillere ilham veren ustalık kültürünü bir kez daha gururla takip ettik.



